مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 09:402022-11-06اقتصادي

فارس من| اتوبوس های جدید عالیشهر در انتظار تحویل از وزارت کشور


وجود اتوبوس برای شهرداری یک امر ضروری است چرا که توسعه شهر عالیشهر را پی گیری می کنیم؛ وزارت کشور نیز به ما قول داده است به زودی اتوبوس ها را تحویل دهند که امیدواریم هرچه سریع تر این اتفاق رقم بخورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، با گسترش شهرنشینی در قرن جاری یکی از مهم ترین نیازهای زیستی بشر حمل و نقل شده است تا به راحتی با آن از شهر یا منطقه ای به منطقه ی دیگر سفر کند.

این نیاز در شهرهای جدید و تازه تأسیس بیشتر احساس می شود و با طرح نهضت ملی مسکن و ساخت چند ده شهر نوین در سطح کشور نباید از آن غافل شد.

مخاطبان فارس من در جدیدترین مطالبه ی خود با عنوان چاره اندیشی برای راه اندازی خط اتوبوس عالیشهر به بوشهر خواستار پیگیری این مطالبه شده اند.

در شهر جدید عالیشهر که جمعیت قابل توجهی در آن زندگی می کنند نیاز حمل ونقل به ویژه عبور و مرور در خط شهر بوشهر یک نیاز اساسی است.

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه شهر عالیشهر در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: نبود خط اتوبوس از عالیشهر به بوشهر باعث سختی زیادی برای شهروندان این شهر شده است.

امام جمعه عالیشهر در خصوص مهم ترین معضل نبود خط اتوبوس عنوان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز ما است و با این شرایط این امنیت در خطر است که میخواهیم هرچه زودتر بر طرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| اتوبوس های جدید عالیشهر در انتظار تحویل از وزارت کشور

فارس من| اتوبوس های جدید عالیشهر در انتظار تحویل از وزارت کشور